3D-mallinnus


David Flood

Koulutuksessa osallistuja pääsee käytännönläheisesti oppimaan 3D-mallinnuksen perusteita ja tekniikoita avoimen lähdekoodi-ohjelmiston Blenderin myötä. Kurssilla myös opitaan luomaan omasta 3D-mallista lopullinen kuva tai animaatio. 3D-mallinnusta voidaan hyödyntää monissa tilanteissa kuten taiteessa, tuotteiden visualisoinnissa, arkkitehtuurissa ja peliteollisuudessa. Blender-ohjelmistolla on mahdollista tehdä laajoja tuotantoja perusmallinnuksesta edistyneempään animaatioon ja kameraseurantaan.

Kursilla käsiteltäviä aiheita

  • Johdatus Blender-ohjelmistoon
  • 3D -mallinnus
  • Valotus Blenderissä
  • Rakenne ja sävytys
  • Renderointi
  • 3D-mallin tulostus
Kurssin ominaisuuksia
  • Kurssi soveltuu mm. opistojen ja oppilaitosten ohjelmistoon, seuroille, ryhmille, yrityksille
  • Valokuvauskurssi yrityksille – esim. henkilöstölle, yrityksen tiloissa, toimiala huomioidaan
  • Aloittelijoille ja edistyneille. Taso sovelletaan osallistujien kokemuksen mukaisesti
  • Järjestetään mm. intensiivikursseina sekä pidempiaikaisena opetusjaksona
  • Tilat järjestetään tarvittaessa
Kurssin ohjaajana toimii David Flood, digitaalisen valokuvauksen, kuvankäsittelyn ja 3D-mallinnuksen ammattilainen. Flood on työskennellyt alalla useita vuosia ja hänellä on vahva teknillinen ja taiteellinen näkemys aiheista. Kurssit pidetään englanniksi.
david(a)davidmflood.net
+358 (0)40 9677802